Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty i wymiana:

1.  Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
     (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia    dostarczenia produktu.
     Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą.
     Klient obowiązany jest wówczas dokonać zwrotu towaru w stanie niezmienionym, nie później niż w terminie 14 dni.
2.  Prawo do zwrotu, wymiany towaru bez podania przyczyny nie przysługuje w przypadku wygranej licytacji (art. 16 ust.1, pkt 10 ustawy z dnia 2 marca 2000r).
3.  Towar należy odesłać na swój koszt. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem".
4.  Towar noszący ślady użytkowania nie podlega zwrotowi lub wymianie i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
5.  Zwracane lub wymieniane towary wraz z dokumentem zakupu (paragon lub FV) oraz formularzem zwrotu (do pobrania poniżej) proszę odesłać na adres sklepu: 

Sklep - Pantofle
Longina Dorobek
Rondo Jagiellonów (pasaż handlowy)
85-067 Bydgoszcz


6. Jeżeli wymiana jest konieczna z winy sprzedającego (wysłany zły rozmiar lub model) wszystkie koszty przesyłek pokrywa Sklep - Papcioland.pl.
     Należy wówczas do paczki dołączyć numer konta bankowego, na który zostanie zwrócony koszt poniesionej przez Klienta przesyłki.


Odstąpienie od umowy: 
 

  1. Mają państwo prawo odstąpić od każdej zawartej umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od otrzymania towaru.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o tym fakcie, wysyłając na nasz adres mailowy (sklep@papcioland.pl)
    formularz odstąpienia od umowy (do pobrania poniżej) oraz dokument zakupu (paragon lub FV).
  4. Na odesłanie towaru Klient ma 14 dni licząc od dnia wysłania formularza odstąpienia od umowy do sprzedającego.
  5. Zwracany towar nie może być w żaden sposób uszkodzony ani nosić ślady użycia.
  6. Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
     

Reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność towaru z umową sprzedaży w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz.1176 z późn. zm.).
  2. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym drogą mailową, a następnie szybkie odesłanie wadliwego towaru, najlepiej przesyłką pocztową. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem". Prosimy o dołączenie oryginału dowodu zakupu (paragonu lub FV) oraz wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego (do pobrania poniżej). To znacznie usprawni realizację procedury reklamacyjnej.
  3. W pierwszej kolejności powinna zostać zaproponowana przez sprzedawcę nieodpłatna naprawa, a jeśli jest ona zbyt kosztowna lub niemożliwa, sprzedawca powinien zaproponować wymianę towaru na nowy - wolny od wad. Dopiero w sytuacji, gdy jest to niemożliwe, można zażądać zwrotu gotówki.                             

         
    Nie podlega reklamacji:


    • różnica w wyglądzie wynikająca z ustawień komputera,
    • śladowe ilości kleju,
    • starte lub przetarte spody obuwia,
    • uszkodzenia mechaniczne: rysy, obicia, otarcia, nacięcia),
    • niedopasowanie obuwia do stopy,
    • naturalne zużycie obuwia,
    • elementy typu guziki, klamry, gumki, rzepy (przylepce),
    • wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemoczenie obuwia),
    • plamy na obuwiu powstałe w wyniku działania czynników zewnętrznych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl